اهدای جوایز به فریلنسرها در ایران تایپیست

وب سایت ایران تایپیست، همگام با پیشرفت های حال حاضر در دنیای تجارت الکترونیک و با پشتوانه تیمی از فریلنسرهای با تجربه و حاذق، در زمینه تحقیق، ترجمه و تایپ خدمات ارزنده ای را عرضه می کند. هسته اصلی این مجموعه، گروه بزرگی از فریلنسرها هستند که با استناد به تجربه، دَانش، مهارت و تعهد کاری خود، خدمات با کیفیتی را به کاربران ایران تایپیست عرضه می کنند. این مجموعه، به منظور قدردانی از این عزیزان و همچنین تشویق سایر فریلنسرها برای عرضه خدمات بهتر، هر ماه جوایز نفیسی را به سه فریلنسر برتر در حوزه های تایپ، ترجمه و تحقیق اعطا می کند. 

معیارهای تشخیص فریلنسرهای برتر چیست؟

مهم ترین معیار تشخیص نیروی کار خوب برای مجموعه ایران تایپیست، یا هر مجموعه دیگری که بر پایه خدمات فریلنسرها استوار است، رضایت کاربران است. فریلنسرهایی که بتوانند پروژه های خود را در زمان مقرر و با بهترین کیفیت عرضه کنند، شایسته تقدیرند. کاربران ایران تایپیست پس از دریافت پروژه، می توانند امتیازی را برای فریلنسر در داخل سیستم ایران تایپیست ثبت کنند. ملاک امتیازها، تحویل به موقع کار، تعهد فریلنسر نسبت به اجرای خواسته ها و نیازهای کاربر و رضایت نهایی وی از کیفیت کلی کار است. فریلنسر هایی که بتوانند کمترین اشتباه را در پروژه های خود داشته باشند و امتیازات بالایی را از کاربران دریافت کنند، در صدر جدول تقدیر قرار می گیرند. بدیهی است که هر چقدر تعداد کارهای موفقی که یک فریلنسر در طول یک ماه انجام دهد بیشتر باشد، امتیاز بیشتری نیز نسبت به سایر همکاران خود کسب خواهد کرد.

هدف اصلی ایران تایپیست در تقدیر از فریلنسرهای برتر ماه و اهدای جوایز نفیس به آنها، ایجاد انگیزه در سایر فریلنسرهایی است که در این پلتفرم فعالیت می کنند. زمانی که سایر افراد بدانند زحمات و تعهدشان در یک مجموعه نادیده انگاشته نمی شود و در صورت تلاش بیشتر، می توانند به جوایز نفیس و ارزنده ای دست پیدا کنند، بدون شک نمودار رشد خود را سریع تر طی خواهند کرد. نتیجه کلی این تلاش و تحرک، بهبود کلیه خدماتی است که مجموعه ایران تایپیست به کاربران خود ارائه خواهد داد. در واقع این سیستم تقدیر و تشکر از برترین فریلنسرهای ماه، یک سرمایه گذاری موفق از سوی ایران تایپیست برای رضایت مشتریان است.

برترین فریلنسرهای ایران تایپیست بر اساس چه معیار و ملاکی مشخص می شوند؟ پاسخ به این پرسش در هر حوزه متفاوت است و ما در ادامه، ضمن معرفی برترین های ماه مهر، این ملاک ها را نیز مرور خواهیم کرد. 

برترین های حوزه تحقیق در ماه مهر 1402

محققان ایران تایپیست فریلنسر هایی هستند که در زمینه تهیه مقاله از پایان نامه، صفحه آرایی، تهیه پاورپوینت، طراحی گرافیک و موارد مشابه دیگر، خدمات درجه یک ارائه میدهند این افراد فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های ایران هستند که با اصول تحقیق آشنا می باشند و می توانند نتایج جستجوهای خود را در قالب های مختلف و به شکلی جامع، ارائه دهند. این دسته از افراد می توانند در حوزه تحقیقات برای استارتاپ ها و کسب و کارهای مختلف نیز موثر واقع شوند. بر اساس امتیاز های این حوزه در مهر 1402، برترین محقق ایران تایپیست جناب آقای جاوید تیموری نفر اول است و جناب آقای رضا اصغری و سرکار خانم مریم جانباز نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. 

برترین های حوزه تایپ در ماه مهر 1402

هر ماه ایران تایپیست هدایای نفیسی را برای نفرات برتر تیم تایپیست خود نیز در نظر می گیرد. تایپ تخصصی متون یکی از خدمات بسیار مهم این مجموعه است. تایپیست های این مجموعه طیف بسیار گسترده و متنوعی از خدمات مانند تایپ پایان نامه، تایپ ریاضی، تایپ در لاتکس و موارد مشابه دیگر را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه میدهند. تایپیست های برتر مهرماه 1402 توانسته اند پروژه های خود را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین دقت و کمترین اشتباهات املایی و تایپی، ارائه دهند. بر اساس امتیازهای کسب شده، برترین تایپیست این مجموعه در مهر 1402 جناب آقای رضا ماضی نفر اول است. همچنین در جایگاه های دوم و سوم به ترتیب سرکار خانم مریم عسکری و جناب آقای احمد پاشایی دولت آباد قرار دارند. 

برترین های حوزه ترجمه در ماه مهر 1402

ترجمه یکی از تخصصی ترین خدماتی است که ایران تایپیست ارائه می کند.ترجمه متون تخصصی و علمی به شکل دقیق تنها توسط افرادی که به هر دو زبان مبدا و مرجع مسلط هستند، امکان پذیر می باشد. ایران تایپیست با بهره گیری از خدمات گروه بسیار بزرگی از مترجمان فعال در زبان های مختلف، یکی از بهترین، سریعترین و دقیقترین خدمات ترجمه تخصصی را ارائه می کند. فریلنسرهای برتر ایران تایپیست در حوزه ترجمه توانسته اند متن هایی روان و دقیق را در بازه زمانی کوتاه ارائه کرده و نظر گروه بزرگی از کاربران را جلب کنند. برترین فریلنسر ایران تایپیست در حوزه ترجمه در مهرماه 1402 سرکار خانم شیوا یاری نفر اول است. سرکار خانم پریسا عبدی و سرکار خانم فاطمه محمدزاده نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این ماه قرار گرفته اند. 

چگونه برترین ایران تایپیست شویم؟

ایران تایپیست مجموعه ای است که هر فریلنسر با استعداد و متعهدی می تواند به خوبی در آن پیشرفت کند. خدمات این مجموعه تنها مختص تایپ، تحقیق یا ترجمه نیست. بلکه تمامی فریلنسرهای فعال در حوزه تولید محتوا، پادکسترها، نویسنده ها و گرافیست ها نیز می توانند از این پلتفرم برای معرفی کارهایشان و کسب درآمد استفاده کنند. به عنوان یک فریلنسر، شما می توانید مطابق با تخصص و توانمندی خود، پروژه های مختلفی را انجام داده و دستمزد بگیرید. در صورت ارائه کارهای با کیفیت در چارچوب های استاندارد و مورد قبول این مجموعه و جلب رضایت کاربران، می توانید امتیازهای بیشتری کسب کرده و به عنوان فریلنسر برتر ماه معرفی شوید.

ایران تایپیست خانه بیش از 30 هزار فریلنسر است که در حوزه های متنوعی، از جمله ترجمه، تایپ و تولید محتوا فعال هستند. عضویت در ایران تایپیست به عنوان یک فریلنسر بسیار آسان است. شما می توانید در بخش مربوط به ثبت نام این وب سایت، اطلاعات اولیه ای را در خصوص حوزه فعالیت خود، سوابق و موارد مشابه دیگر وارد کنید. سپس از شما خواسته می شود که در آزمون مربوط به مهارت های انتخابی تان شرکت کنید. در صورت قبولی در این آزمون، ایران تایپیست یک پنل در اختیارتان قرار می دهد که در آن به سفارش های جدید دسترسی پیدا خواهید کرد. از طریق این پلتفرم می توانید سفارش هایتان را مدیریت کرده و وضعیت امتیازهای هر ماه خود را نیز زیر نظر داشته باشید.

شما هم می توانید برترین فریلنسر ایران تایپیست شوید!

به عنوان یک فریلنسر در مجموعه ایران تایپیست، همواره فضایی امن و استاندارد برای کسب درآمد را در اختیار دارید. شما در خصوص انتخاب و قبول پروژه ها، حجم کارها و حوزه های فعالیت خود، آزادی کامل دارید. این مجموعه پلتفرمی امن برای حمایت از فریلنسرها و کاربران ایجاد کرده است تا در فضایی عادلانه و کاملا حرفه ای، پروژه ها به بهترین شکل انجام شوند. در کنار این موضوع، زحمات و تلاش های شما در این مجموعه نادیده گرفته نمی شود. هرچه تعداد سفارش های بیشتری را قبول کرده و آنها را با بهترین کیفیت، در زمان مقرر، تحویل دهید، شانس بیشتری برای کسب امتیازات بیشتر و تبدیل شدن به فریلنسر نمونه خواهید داشت. البته بدیهی است که راه پیشرفت و دستیابی به این عنوان، بدون داشتن برنامه ریزی، دقت، تعهد و عدم بهره مندی از توانمندی هایتان، چندان هموار نخواهد بود!